Raadsinformatiesysteem gemeente Ridderkerk

Live uitzending Gepauzeerd

Er is geen actieve pagina
vergroten Sluiten

Welkom, de gemeenteraad van Ridderkerk informeert u graag over wie we zijn en wat we doen. In dit raadsinformatiesysteem kunt u navigeren via de tabbladen bovenaan deze pagina.

Wat kunt u hier vinden?:

• Vergaderingen informatie over aankomende vergaderingen, hier vindt u ook de raadsvoorstellen
  • Samenstelling raad: wie zit er in de gemeenteraad
  • Documenten: brieven van het college aan de raad, besluitenlijsten, verslagen en andere openbare documenten
  • Thema's: documenten over het thema verbonden partijen, de Rekenkamercommissie, en financiën (P&C)
  • Nieuws: korte nieuwsberichten
  • Kalender: maandkalender
  • Raadinbeeld: live en achteraf te volgen vergaderingen

Bent u op zoek naar een specifiek document gebruik dan het zoekvak.

Als u niet heeft gevonden wat u zocht kunt u contact opnemen met de griffie, m.slingerland@ridderkerk.nl of 0180-451720.

Informatie over de producten en diensten van de gemeente Ridderkerk vindt u op de website van de gemeente Ridderkerk.

Vergaderingen