Vergaderingen

Op deze pagina vindt u de vergaderstukken van de vergaderingen van de gemeenteraad van Ridderkerk en de raadscommissies.

Voor de jaarplanning van de vergaderingen download Vergaderschema 2024 of Uitgeschreven data vergaderschema 2024.

U kunt per e-mail een melding ontvangen als er nieuwe vergaderstukken op de website staan. Meldt u hiervoor aan bij Maarten Slingerland.

Verslagen vergaderingen

Toegankelijkheid

We doen ons best om de geplaatste bestanden op de website voor iedereen zo bruikbaar en leesbaar mogelijk te maken. Loopt u toch nog tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heeft u een vraag of opmerking over toegankelijkheid van het bestand? Mail dan naar m.slingerland@ridderkerk.nl of bel naar 0180-451720. Samen met onze medewerkers zoeken wij dan naar een passende oplossing, zodat u toegang heeft tot de informatie.

Bestuursorganen

Gearchiveerde bestuursorganen